Canais de marketing, valor e estruturas de governança
Main Article Content
Abstract
This article discusses the marketing contribution in the appropriation ofsuperior cash flow in transactions between marketing channel members. Amodel is presented suggesting that the cash flow appropriation capabilitiesof the channel member is result of how the transactional governance structure is built regarding the sources of value creation, power and the level of dependency among channel members.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Article Details
How to Cite
SOUZA, R. F. de. Canais de marketing, valor e estruturas de governança. RAE - Revista de Administracao de Empresas , [S. l.], v. 42, n. 2, p. 42–53, 2002. Disponível em: https://periodicos.fgv.br/rae/article/view/37576. Acesso em: 3 jul. 2024.
Section
Mercadologia
A RAE compromete-se a contribuir com a proteção dos direitos intelectuais do autor. Nesse sentido:
- adota a licença Creative Commoms BY (CC-BY) em todos os textos que publica, exceto quando houver indicação de específicos detentores dos direitos autorais e patrimoniais;
- adota software de detecção de similaridades;
- adota ações de combate ao plagio e má conduta ética, alinhada às diretrizes do Committee on Publication Ethics (COPE)