Marketing de relacionamento como fator-chave de sucesso no mercado de seguros
Main Article Content
Abstract
This article seeks to explore opportunities to apply the Relationship Marketing concept in the Brazilian insurance market. This sector has been facing great challenges in finding alternatives to its traditional management practices, due to the threat of entrance of global companies attracted by the Brazilian huge and unexplored market potential.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Article Details
How to Cite
RIBEIRO, Áurea H. P.; GRISI, C. C. H. e; SALIBY, P. E. Marketing de relacionamento como fator-chave de sucesso no mercado de seguros. RAE - Revista de Administracao de Empresas , [S. l.], v. 39, n. 1, p. 31–41, 1999. Disponível em: https://periodicos.fgv.br/rae/article/view/37878. Acesso em: 3 jul. 2024.
Section
Administração mercadológica
A RAE compromete-se a contribuir com a proteção dos direitos intelectuais do autor. Nesse sentido:
- adota a licença Creative Commoms BY (CC-BY) em todos os textos que publica, exceto quando houver indicação de específicos detentores dos direitos autorais e patrimoniais;
- adota software de detecção de similaridades;
- adota ações de combate ao plagio e má conduta ética, alinhada às diretrizes do Committee on Publication Ethics (COPE)