Qualidade total: uma nova era para os supermercados
Main Article Content
Abstract
The author presents a study, based on his Ph.D. thesis, about total quality management at supermarkets. He analyzes a scenery of growing competitiveness, where consumers are more demanding, inducing supermarkets managers to search for more quality, efficiency and productivity.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Article Details
How to Cite
ROJO, F. J. G. Qualidade total: uma nova era para os supermercados. RAE - Revista de Administracao de Empresas , [S. l.], v. 38, n. 4, p. 26–36, 1998. Disponível em: https://periodicos.fgv.br/rae/article/view/37898. Acesso em: 3 jul. 2024.
Section
Administração mercadológica
A RAE compromete-se a contribuir com a proteção dos direitos intelectuais do autor. Nesse sentido:
- adota a licença Creative Commoms BY (CC-BY) em todos os textos que publica, exceto quando houver indicação de específicos detentores dos direitos autorais e patrimoniais;
- adota software de detecção de similaridades;
- adota ações de combate ao plagio e má conduta ética, alinhada às diretrizes do Committee on Publication Ethics (COPE)