Pesquisa: o comportamento do consumidor nos supermercados
Main Article Content
Abstract
The author presents the main resu/ts of a research, carried out for his Ph.D. thesis, which regards consumer behavior in supermarkets. He ana/yses the importance of making efforts in order to offer better services and the opportunities to improve supermarkets, especial/y concerning the quality of perishab/e products.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Article Details
How to Cite
ROJO, F. J. G. Pesquisa: o comportamento do consumidor nos supermercados. RAE - Revista de Administracao de Empresas , [S. l.], v. 38, n. 3, p. 16–24, 1998. Disponível em: https://periodicos.fgv.br/rae/article/view/37873. Acesso em: 4 jul. 2024.
Section
Administração mercadológica
A RAE compromete-se a contribuir com a proteção dos direitos intelectuais do autor. Nesse sentido:
- adota a licença Creative Commoms BY (CC-BY) em todos os textos que publica, exceto quando houver indicação de específicos detentores dos direitos autorais e patrimoniais;
- adota software de detecção de similaridades;
- adota ações de combate ao plagio e má conduta ética, alinhada às diretrizes do Committee on Publication Ethics (COPE)